آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

بستری برای اقدامات مشترک توسعه‌دهنده محیط‌های دوست‌دار سلامت فراهم شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش پایگاه اطلاعات نوآوران و نخبگان، این رویداد توسط دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مشارکت و همراهی ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کرسی آموزش و سلامت یونسکو و حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست، کمیسیون ملی یونسکو و وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا بستری برای اقدامات مشترک توسعه‌دهنده محیط‌های دوست‌دار سلامت فراهم شود.

 نخستین رویداد ملی سلامت محیط زیست و پایداری در نظر دارد با توجه به اهمیت بین المللی و نگاه ویژه به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2022 (سیاره ما، سلامت ما - Our Planet, Our Health)، به نشر و بازتاب داخلی و بین‌المللی اقدامات موثر و ارزشمند سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و دولتی کشور بپردازد.

اهداف اصلی این رویداد؛ «افزایش توجه، و آگاهی مردم، سیاست‌گذاران و بخش خصوصی در مورد اهمیت و نقش سلامت محیط زیست و استفاده سالم و پایدار از منابع طبیعی در تامین و ارتقای سلامت جامعه و مردم»، «ایجاد نگرش‌های مناسب در مدیران بخش خصوصی در زمینه لزوم برنامه ریزی و اقدام در راستای پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و استفاده ناپایدار از منابع طبیعی» و «شناسایی و معرفی نمونه‌های موفق اقدامات موثر محافظت از محیط زیست و استفاده پایدار از منابع طبیعی در بخش‌های صنعت، معدن، تجارت، و کشاورزی» است.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search