آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

کشورهای همسایه ایران اصلی‌ترین مقاصد صادراتی محصولات نانویی هستند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوآوران و نخبگان، توسعه صادرات محصولات نانوفناورانه ایران‌ساخت که کیفیت و کارایی بالایی دارند و کشورهای مختلفی خواهان و مشتری آنها هستند یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری است.

بر اساس آمارهای موجود تلاش‌ها در این حوزه منجر به صادرات این محصولات به 20 کشور دنیا شده است که عراق، ترکیه و لنبان در راس آنها قرار دارند. گزارش‌ها از این حکایت دارد که در حوزه ساخت و ساز، عراق، ترکیه و لبنان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مقاصد صادراتی محصولات نانویی ایرانی هستند. گرجستان و افغانستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ساخت وساز، اپتوالکترونیک، نساجی و دارو 4 حوزه صنعتی هستند که بیشترین صادرات محصولات نانوی ایران‌ساخت را تشکیل می‌دهند. از جمله عواملی که به توسعه صادرات این محصولات کمک کرده ایجاد پایگاه‌های صادراتی نانو و گسترش برنامه‌های صادراتی محصولات نانو فناوری است که ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در همکاری با نهادهای موثر در این حوزه به اجرای آنها مبادرت کرده است.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search