آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

فراخوان| ایده‌های پیشنهادی برای برنامه هفتم توسعه بررسی می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش پایگاه اطلاعات نوآوران و نخبگان، با توجه به وظیفه دولت در ارائه لوایح برنامه توسعه و ماهیت حقوقی و قانونی برنامه های توسعه و همچنین اهمیت جایگاه قواعد حقوقی در تدوین احکام برنامه، موارد زیر به عنوان دستورالعمل ضوابط و قواعد تنظیم پیش نویس احکام قانون برنامه پنجساله هفتم توسعه تهیه و ابلاغ می شود.

از محورهای این فراخوان می توان به مواردی همچون تأمین مالی فناوری و نوآوری، اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی نظام حکمرانی، توسعه سرمایه انسانی و نخبگان، مشارکت دولتی خصوصی در طرح‌های فناورانه، صادرات محصولات دانش بنیان و تسهیل فضای کسب و کار اشاره کرد.

علاقه مندان تا 20 فروردین ماه فرصت دارند ایده‌های خود را برای حضور در این فراخوان ارده دهند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این آدرس مراجعه کنند.

 

 

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search