آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

دانش‌بنیان‌ها در بهبود معیشت و اشتغالزایی اقشار محروم جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا با نام «آبادیران» به منظور توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، ایفای نقش این شرکت‌ها در بهبود رفاه و معیشت و اشتغالزایی اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم با همکاری «بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی» و «کمیته امداد امام خمینی»2 تا 4 خرداد ماه سال 1402 در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان  در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازد و محصولات مورد نظر در این حوزه ها را در معرض نمایش نهادهای متولی محرومیت زدایی بگذارد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در بخش های مختلف این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای رویداد به آدرس https://abadiranexpo.ir مراجعه کنند.

 

 

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search