آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

نفوذ آب و گردوغبار به داخل خودرو با محصولی بومی به حداقل رسید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

برای پوشش درز و رفع فاصله بین نقاط اتصال داده شده در بدنه و در داخل اتاق خودرو و ایرادات احتمالی در کارخانه های خودروسازی، از خمیرهای پی وی سی به عنوان درزگیر (سیلر) استفاده می شود.

کاربرد اصلی درزگیر، جلوگیری از نفوذ آب، گرد، غبار و گاز و همچنین ایجاد مقاومت در برابر خوردگی، رطوبت و نفوذ صدا به داخل اتاقک خودرو است. این درزگیر ها باید در برابر عوامل شیمیایی، دمای کوره مونتاژ و نیز اصطکاک و لرزش خودرو، مقاوم باشند. شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام؛ مجموعه‌ای دانش‌بنیان است که با تولید درزگیری برپایه نانوفناوری؛ طول عمر و مقاومت درزگیرهای بدنه خودرو را افزایش داده است.

این محصول با کمک فناوری نانو و بر مبنای پلی وینیل کلرید تولید شده است که ضمن افزایش استحکام، موجب بهبود غلظت درزگیرها و مقاومت در برابر شره شدن شده و در مقابل لرزش و شوک‌های وارده به اتاق خودرو مقاومت بیشتری نشان می‌دهد.

چسبندگی بسیار خوب به انواع مختلف سطوح، قابلیت پوشش‌دهی با انواع رنگ‌ها و اجرا و هموارسازی راحت، خشک شدن سریع، پایداری حرارتی عالی و مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، از دیگر ویژگی‌های این درزگیرها است.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search