آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

اکسیر وج، معجزه طبیعت هیرکانی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پایگاه خبری دیدگاه مدیریت-سید محمدرضا داوودی

شرکت دانش بنیان اکسیر هیرکانی ماهان با تولید اکسیر گیاهی وج توانسته است تحولی نو در عرصه فراوری گیاهان دارویی ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدگاه مدیریت، گیاه وج یکی از گیاهان دارویی کمیاب در جهان بوده که شرکت دانش بنیان اکسیر هیرکانی ماهان با برند تحاری مهاوج توانسته است نسبت به بومی سازی آن در ایران اقدام نماید.

دکتر عباس قلی پور مدیرعامل شرکت می گوید:وج گیاهی علفی معطر،نیم آبزی،چندساله،با ریزوم افقی ضخیم و منشعب و برگ های شمشیری با گل های دو جنسی کوچک مجتمع در گل آذین سنبله مانند است.

 دکتر قلی پور ادامه می دهد:طبع این گیاه گرم و خشک بوده و خاصیت ضد درد‌ و آرام بخش داشته و ریلکس کننده ماهیچه ها است.

آقای قلی پور می افزاید:این گیاه در ایران درحال انقراض بوده که ما پس از ده سال مطالعه علمی توانسته ایم نسبت به بومی سازی و کشت آن در ایران اقدام نماییم.
این گیاه نقش درمانی موثر در درد و ورم مفاصل و کمر درد،گرفتگی عضلانی ،تسکین درد ماهیچه ها،برطرف نمودن قولنج گردن،کتف و پشت و درد آرتروز و رماتیسم دارد.

قلی پور همچنین ادامه می دهد:اکسیر گیاهی وج دارای رایحه ای آرام بخش بوده،در هنگام استفاده ارامش خاصی به شما می دهد،به طوری که بعد از استفاده از آن ؛خواب راحتی خواهید داشت.
این گیاه همچنین برای ترمیم زخم و سوختگی و برطرف نمودن جوش و تبخال و ترک پا مفید است.

دکتر قلی پور در پایان ادامه داد این محصول صد در صد طبیعی بوده و این شرکت با طرح های توسعه ای در نظر دارد نسبت به ترویج دارویی این گیاه در آینده اقدام نماید.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search