آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

رویداد شناسایی نیازهای فناورانه اولویت‌دار وزارت نفت برگزار می شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

این رویداد با عنوان رخداد oil hack هم‌زمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، برگزار می‌شود. هدف از آن نیز حمایت از تیم‌ها و استارتاپ‌های نوظهور و تازه تاسیسی است که ایده های کاربردی و با ارزشی را برای اجرا دارند و باید از آنها حمایت های مالی، معنوی و مشورتی شود.

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های چهارگانه تحت امر آن نهاد و همچنین، تمامی پیمانکاران و شرکت‌های بزرگ صنعتی فعال در حوزه فعالیت آن نهاد نیازهای فناورانه گسترده‌ای دارند که نیازمند پاسخ‌های نوآورانه است.

بر این اساس، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری این رویداد را مورد حمایت قرار داده است، تا کلیه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، طرح‌های نوآرانه خود را برای جذب حمایت و سرمایه در این بستر عرضه کنند.

نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوشمندسازی، شیرین‌سازی و ساخت و توسعه کاتالیست، از جمله برخی حوزه‌های تعیین شده در این رویداد است. سرمایه اولیه بلاعوض تا سقف 100 میلیون تومان، ارائه فضای دفتری، کارگاهی و آزمایشگاه، منتورینگ کسب و کار، مشاوره ثبت پتنت، شرکت و برند، توسعه بازار داخلی و خارجی و صادرات محصولات تولید شده، از جمله حمایت‌های در نظر گرفته شده برای منتخبین این رویداد است.

رویداد شناسایی نیازهای فناورانه اولویت دار وزارت نفت، از 3 تا 6 بهمن ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی رویداد، مراجعه کنند.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search