آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

جایزه ملی شهید فخری‌زاده اهدا شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جایزه ملی شهید فخری‌زاده با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد.

این جایزه با هدف دنباله روی از اهداف آن شهید بزرگ در حوزه علم، اعتلای علمی کشور و انگیزه­بخشی به جوانان فناور و نوآور در ایران اسلامی، اهدا شد. علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سخنرانان آیین افتتاحیه این رویداد بود.

همچنین در حاشیه این مراسم که در خبرگزاری فارس برگزار شد، اساسی­ترین موانع و مسائل مرتبط با صادرات فناورانه مورد بررسی قرار گرفت.

این رویداد که «چالش جهش صادرات» نام داشت، با رویکردی جهادی و خودباورانه به مقوله صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان، فناور و خلاق، سعی کرد تا کلیه مسائل و چالش­های مرتبط با این حوزه را از نگاه کارشناسان و خبرگان این حوزه مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست­جمهوری، نهادهای همچون سازمان بسیج مستضعفین، صندوق نوآوری و شکوفایی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز از جمله حامیان این رخداد علمی بودند.

فرصت­های ویژه سرمایه­گذاری، راه حل­های فناورانه و ظرفیت­های صادراتی به عنوان محورهای این نشست مورد بحث قرار گرفتند.

تکمیل خلاءهای فناورانه زنجیره ارزش در حوزه­های مانند صنعت ساختمان، کشاورزی و صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، فرآورده­های نفت، انرژی و معادن، صنایع فرهنگی و خلاق و نرم افزار و خدمات نرمافزاری، از جمله دیگر محورهای این رخداد هستند.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search