آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

بازی‌سازان خلاق حمایت می‌شوند و با آموزش آنها اشتغالزایی رونق می‌گیرد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره ویژه آموزش بازی‌سازی رایانه‌­ای با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش­‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق آغاز شد.

این دوره توسط انستیتو ملی بازی‌سازی با کمک دبیرخانه برنامه توسعه زیست ­بوم صنایع خلاق برای دانش پژوهان این حوزه برگزار می‌­شود.

هدف از آن حمایت از دانش‌پژوهان علاقه‌مند به بازی‌سازی از سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، اشتغال‌آفرینی و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه بازی‌سازی، راه‌اندازی شده است. گفتمان‌سازی صنعت بازی در بین جامعه و افزایش توجه به صنایع نرم و خلاق از جمله دیگر اهداف این دوره است.

این دوره آموزشی در گروه‌‌های فنی، هنری و طراحی با حضور اساتید جدید و با استفاده از ظرفیت مرکز رشد بازی‌سازی در 18 عنوان درسی برگزار می‌شود. دوره بازی­‌سازی رایانه‌ای، به دلیل استمرار شرایط پاندمی کرونا به صورت آنلاین، عرضه می‌­شود. علاقه­‌مندان برای ثبت نان تا 15 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند و می­‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم صنایع خلاق، مراجعه کنند.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search