آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

برگزاری همایش «مدل‌های درآمدی در صنایع تصویری»

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صنایع تصویری بیش از هر چیز با مفهوم تولید محتوا در قالب تصویر و تصویرسازی گره خورده است. با توجه به گستره بسیار وسیعی که این صنعت نرم و خلاق، را در بر گرفته است، درآمدزایی در این رشته تا حد زیادی پیچیده و نیازمند تخصص است.

نظر به نیاز شرکت‌های خلاق به آموزش الگوهای مدرن درآمدزایی در صنایع تصویری همایش «مدل‌های درآمدی در صنایع تصویری» با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می‌شود.

این همایش آنلاین که توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق وابسته به این ستاد، به صورت اختصاصی برای شرکت‌های خلاق برنامه‌ریزی شده است، موضوعات مختلفی را شامل می‌شود.

مفهوم ارزش، مفهوم مدل کسب‌وکار، الگوهای تکرارشونده مدل‌های کسب‌وکا، مفهوم مدل درآمد، انواع مدل درآمدی صنعت و بررسی مدل درآمدی کسب‌وکارهای شاخص، از جمله محورهای است که این نشست آنلاین بر اساس آن برگزار می‌شود.

 

این رویداد 4 دی ماه ساعت برگزار خواهد شد. شرکت‌های خلاق فعال در حوزه صنایع تصویری، در صورت تمایل می‌توانند برای حضور در این نشست آنلاین به اینجا مراجعه کنند.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search