آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

نشست سراسری فن‌بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی برگزار می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی با هدف بررسی آخرین وضعیت فعاليت‌ این مراکز 9 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

شبکه فن بازار وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای تسهیل تجارت فناوری در محل پارک پردیس فناوری تاسیس شده است و با برگزاری نشست های گوناگون این هدف را دنبال می کند.

در نشست آنلاینی که میان کارگزاران و نمایندگان فن‌بازارهای سراسر کشور برگزار خواهد شد، نمایندگانی از پارک فناوری پردیس، سازمان صنايع كوچك و شهرك‌های صنعتی ايران، وزارت عتف، تعدادی از فعالان نوآوری و فناوری کشور و نمایندگان فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی حضور دارند.

در این رویداد، آخرين وضعيت طرح جهش تجارت فناوری و تجربيات حاصل از اقدامات انجام شده در راستاي توسعه و رونق بازار فناوري كشور به اشتراك گذاشته خواهد شد.

بخش عمده‌اي از اين نشست به اقدامات فن‌بازارهاي منطقه‌اي و تخصصی و بيان تجربيات حاصله اختصاص دارد.
همچنین در این نشست، موضوعاتی از قبیل معرفی مدیران و کارگزاران جدید شبکه فن‌بازار معاونت علمی، بيان تجربيات موفق سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی مرکز شتابدهی بررسی می شود.

شبکه فن‌بازار ملي ايران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و با ابلاغيه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری وظيفه ساماندهي فن‌بازارهاي عمومي و ایجاد فن‌بازارهای تخصصي در حوزه‌هاي اولويت‌دار كشور را به عهده دارد.

تاکنون 23 فن بازار منطقه‌ای در 23 استان کشور و نيز 3 فن‌بازار تخصصي ایجاد شده است و نشست‌های سراسری فن‌بازارها به‌صورت دوره‌ای و در راستای همکاری و هم‌افزایی بين اين فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری برگزار می‌شود.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search