آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» مجازی شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مجازی برگزار می‌شود.

پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری مجازی هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فرآیند با هدف مقابله با گسترش ویروس کووید 19 و حفظ سلامت آحادمردم با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به ارائه تسهیلات و حضور شرکت‌ها در این دوره همچون دوره‌های پیشین افزود: در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیش از 300 شرکت بیش از 8000 مدل محصول ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند سال‌های گذشته بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و آموزشی و پژوهشی دولتی را مطابق سطح بندی محصولات پرداخت خواهد کرد.

استادان و پژوهشگران می‌توانند از نیمه دوم آذرماه سال جاری به سایت نمایشگاه ایران‌ساخت به آدرس www.iranlabexpo.ir مراجعه کرده و تجهیزات مدنظر خود را خریداری کنند.

در هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیش از 300 میلیاردتومان فروش قطعی رخ داده که بالغ بر 30درصد آن توسط معاونت علمی و فناوری پرداخت شده است.

 

منبع: پایگاه خبری ایران ساخت

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search