آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

با حمایت بیش از 90 درصد؛ 133 اختراع بین‌المللی شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تا کنون 133 اختراع ایرانی در دفاتر معتبر بین‌المللی ثبت شده است. اقدامی با حمایت کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری.

در حال حاضر بیش از هزار و 900 درخواست ثبت اختراع به سامانه کانون پتنت معاونت علمی ارسال شده است. پس از بررسی و ارزیابی‌های دقیق از این تعداد 324 پرونده برای حمایت و ثبت بین المللی در دفاتر معتبر خارجی تایید شد. همچنین 227 تقاضانامه در ادارات معتبر ثبت اختراع خارجی منتشر شده است.

توجه و اهمیت دادن به موضوع ثبت اختراع در دنیا روز به روز در حال افزایش است تا از این طریق محصولات و دستاوردهای فناورانه به صورت رسمی ثبت شوند و احراز مالکیت افراد بر نوآوری‌ها به نوعی ایجاد شود. در همین راستا نیز کانون در مسیر سخت ثبت اختراع بین المللی تسهیلات و خدماتی را ارائه می دهد و با حمایت بیش از 90 درصد برای ثبت بین المللی اختراع در کنار افراد است.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search