آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

پروژه‌های عمرانی دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ساختما‌ن‌های آموزش و دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

پروژه ساختمان آموزش با زیربنای 10 هزار و 200 متر مربع در در ضلع شمالی دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد. این ساختمان بخش‌های مختلفی دارد. معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، ۳۸ کلاس با ظرفیت ۱۳۶۶ نفر، سالن کنفرانس به همراه سه اتاق برخی از بخش‌های آن است. همچنین استودیو آموزش الکترونیکی یکی دیگر از بخش‌های ساختمان جدید آموزش است.


همچنین طرح توسعه دانشکده مهندسی مکانیک با زیر بنای 15 هزار متر مربع امروز رونمایی با ۹ کلاس، ۱۰ آزمایشگاه، ۶۵ دفتر کار ۳ اتاق به همراه یک سالن کنفرانس و ۲۰ اتاق اداری افتتاح شد.

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و اعضای هیئت امنای شریف و جمعی از مسئولین و مدیران نیز در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از روند احداث مجتمع نوآوری دانشکده مهندسی انرژی شریف و برج فناوری‌های هوا فضا بازدید کرد. این دو مجتمع بزرگ نوآوری و فناوری در زیست بوم نوآوری شریف تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search