آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

پمپ بنزین دانش‌بنیان به خودروهای داخلی رسید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکتی دانش‌بنیان با حضور در بازار به یکی از بزرگترین طراحان و توليد كنندگان برخی قطعات نگهداری و انتقال سوخت خودروهای سواری در داخل کشور بدل شد. این شرکت توانست در کنار تامین نیازهای داخلی بخشی از بازار كشورهای مختلف آسيايی و اروپایی را هم پوشش دهد.

مجموعه‌ای فناور و دانش‌بنیان 24 سال است که با به‌کارگيری توانایی‌های نیروی انسانی متخصص، انجام تحقيقات، استفاده از نوآوری و خلاقیت و با استفاده از فناوری‌های نوين، به توليد قطعات متنوع خودرو ورود کرده است. باک‌های تولیدی و پمپ بنزین‌های برقی دو محصول تایید شده دانش‌بنیانی این شرکت است.

محصولات تولیدی شرکت فناور اورند پیشرو مطابق با استانداردهای روز جهان تولید و به دلیل کیفیت بالا به بازار كشورهای مختلف آسيايی و اروپایی هم صادر می‌شود. محصولات این شرکت سبز و دوستدار محيط‌زيست است.

بنا به گفته آرمان موسوی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، تولیدات این مجموعه مطابق با آخرین پيشرفت‌های علمی دنيا و منطبق بر استانداردهای ايمنی و زيست‌محيطی روز جهان به ثمر نشسته است.

این فعال فناور می‌گوید: پروژه‌های نوآورانه‌ای از جمله طراحی و تولید قطعات سیستم سوخت‌رسانی خودروهای تولیدی در کشور منطبق با استاندارد های یورو۴ و با قابليت ارتقا تا سطح یورو۶ و طراحی و تولید باک پلیمری خودروها از جمله خدماتی است که توسط شرکت ارائه می‌شود.

آن‌طور که موسوی بیان می‌کند: انواع باک بنزین و پمپ بنزین خودروها، از جمله محصولات دانش‌بنیان تولیدی این شرکت است.

 

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search