آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

تجهیزات شبکه توزیع برق از راه دور کنترل می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک شرکت دانش‌بنیان با تولید محصولات و تجهیزات اتوماسیون و کنترل از راه دور شبکه های توزیع نیروی برق توانست نیاز داخلی کشور را مرتفع کند. محصولاتی که در استان‌های مختلف کشور توزیع شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این محصولات پیش از این با هزینه‌های بالایی از دیگر کشورها وارد می‌شد.

شرکت دانش‎بنیان صنایع الکترونیک فرتاک کنترل که 10 سالی است فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده است به دنبال بومی‌سازی تجهیزات اتوماسیون و کنترل از راه دور شبکه های توزیع نیروی برق است. تجهیزاتی که با تلاش متخصصان ایرانی به شکلی کاملا بومی طراحی و تولید شده است.

به گفته مهدی محمدی مدیر عامل این شرکت، محصولاتشان شامل تجهیزات اتوماسیون و کنترل از راه دور شبکه های توزیع نیروی برق، از قبیل RTU و تابلو کنترل سکشنالایزر، مودم اسکادا و نرم افزار اسکادا با برند ICDN می شود. تجهیزاتی که پیش از این در ایران نمونه داخلی نداشت.

با توجه به اینکه عمده رقبای محصولات این شرکت برندهای خارجی هستند، می توان گفت تولید این محصولات از ارزبری بالایی پیشگیری کرده است. محصولاتی که در اختیار شرکت ها توزیع برق استان‌هایی مانند آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کرمانشاه، شیراز و یزد قرار گرفته است. به گفته این فعال دانش‌بنیانی با تولید این محصولات، از سال 93 تاکنون از خروج یک میلیون دلار ارز جلوگیری شده است.

این شرکت دانش بنیان که در حوزه اتوماسیون تجهیزات شبکه های توزیع برق فعالیت می‌کند در حال حاضر با 4 متخصص داخلی به تولید محصولاتش ادامه می دهد.

این شرکت دانش بنیان با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته مشتریان و بازار خوبی برای خود در داخل کشور دست و پا کند و همین موضوع آنها را به فکر صادرات محصولاتشان هم انداخته است. مدیر عامل این شرکت، می‌گوید: برنامه ریزیهای لازم برای آغاز صادرات محصولات خود به دیگر کشورها تا پایان سال 1401 را کرده ایم. تا بتوانیم محصولات با کیفیت ایرانی را جهانی سازی کنیم.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search