آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

پردیس سامیت 2020 برگزار شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد پردیس سامیت 2020 با حضور مدیران شتاب‌دهنده‌‌های نوآوری و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و به همت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

پردیس سامیت 2020 که با هدف گردهمایی و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است، مزیت‌های مختلفی از جمله آموزش، شبکه‌سازی با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و مدیران شتابدهنده های نوآوری و همچنین سایر فعالان اکوسیستم کارآفرینی را برای حاضرانش فراهم کرد.

پنل ویژه بانوان

از جمله تفاوت‌های پردیس سامیت 2020 نسبت به دو دوره قبلی، حضور نیروهای داوطلب و همچنین حضور محدود شرکت‌کنندگانی بودکه به فعالیت در این حوزه علاقه دارند و دارای تخصص هستند.

پنل ویژه بانوان نیز از دیگر بخش‌های بود که امسال به این رویداد اضافه شد. در این پنل ضمن هم‌اندیشی و هم‌نشینی بانوان فعالان این حوزه، چالش‌های فعالیت بانوان در زیست‌بوم نوآوری و فناوری بررسی شد و تلاش ‌شد تا راهکارهایی برای تسهیل و افزایش سطح فعالیت بانوان ارائه شود.

ایجاد پویایی در زیست بوم

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از ایجاد و توسعه مراکزی مانند مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری و پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش دارد تا تحرک و پویایی بیشتری در زیست بوم نوآوری کشور ایجاد کند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search