آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

کارت ملی هوشمند با چیپ‌های «ایران ساخت» تولید می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چیپ‌های کارت ملی هوشمند و گذرنامه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و تولید می‌شود.

با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های با تکنولوژی بالا و نیازهای موجود کشور، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به حمایت از طرح‌های فناورانه سه حوزه «طراحی، ساخت و تولید پمپ‌های خلا توربومولکولار»، «طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه» و «تولید اعداد تصادفی کوانتومی ایمن پرسرعت» کرده است.

در این فراخوان آمده است که طرح‌هاي ارسالي در کارگروه تخصصي ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارزیابي و در صورت پذيرش، از تسهيلات کم‌بهره و کمک بلاعوض، بهره‌مند مي‌شوند.

همچنین معيارهاي داوري طرح‌ها، معيارهاي فني، تجاري و نوآوري خواهد بود و این فراخوان از 7 دی تا 7 بهمن‌ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بيشتر به آدرس اینترنتی www.ictc.isti.ir مراجعه کنند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search