آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

«پارک صنعتی سوژو» میزبان دانش بنیان‌ها شد

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هیات بلندپایه علمی، فناوری و دانش بنیانی ایران که به چین سفر کرده است در دومین روز سفر خود از پارک صنعتی سوژو بازدید کرد.

 

شهر «سوژو» که آن را بهشت پژوهشگران و هنرمندان می‌نامند امروز میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

17 سال پیش با همکاری سنگاپوری‌ها شهر جدید سوژو ایجاد شد. شهری فناوری محور با سه منطقه اصلی. بایو وی، نانو پولیس و بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات این سه منطقه اصلی فناوری هستند که هیات ایرانی از محصولات فناورانه این بخش‌ها بازدید کرد.

این شهر فناوری جایگاه ارزشمندی در جامعه علمی و پژوهشی این کشور دارد. دستاوردها و محصولات فناورانه که در این پارک تولید می شود پیشرفت را سرعت می‌دهد.

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در «سوژو»

شرکت های مستقر در این مناطق فناوری خدمات پیشرفته و نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهند که آشنایی با آنها می‌تواند گامی برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و توسعه فعالیت‌هایشان باشد. شرکت‌های مستقر در این پارک همواره در تلاش برای تقویت نوآوری، رقابت و پیشرفت هستند.

 

همچنین هیات ایرانی از پایگاه صادراتی ایران و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک نیز بازدید کرد. پایگاه صادراتی ایران دارای پاویونی است که محصولات شرکت‌های دانش بنیان در آن ارائه می‌شود. فراخوانی نیز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شده است تا شرکت‌هایی که تمایل دارند محصول خود را در این پاویون ارائه دهند. این پایگاه بازاریابی و یافتن شریک تجاری برای این شرکت‌های فناور انجام می‌دهد.

 

همچنین سال 94 بود که مركز نانو ايران - چين در شهر سوژو راه اندازی شد. مرکزی که توسعه همکاری‌های حوزه فناوری نانو میان دو کشور را دنبال می‎کند و در نهایت زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های فناور ایرانی در منطقه نانو پولیس پارک صنعتی سوژه را ایجاد می‌کند. هیات علمی، فناوری و دانش بنیانی ایران از این مرکز نیز بازدید کرد.

 

فناوری اطلاعات، سلول‌های بنیادی، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، مواد پیشرفته و حوزه سلامت زمینه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان است که عازم چین شده اند. در این بازدید هاشمی معاون فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، مهمدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، سیروس وطنخواه رییس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت این هیات را همراهی کردند.

 

هیات علمی، فناوری و دانش‌بنیان به ریاست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به چین سفر کرده است. مدیران ۷۰ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق او را در این سفر همراهی می‌کنند. کمک به توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق ایران به چین و ایجاد زمینه تبادل فناوری در سطح بنگاه‌های دو طرف از اهداف این سفر است.

 

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search