آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

نمایشگاه پلاست اوراسیا از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی میزبانی می‌کند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پاویون ملی ایران در نمایشگاه پلاست اوراسیا 13 تا 16 آذرماه سال جاری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استانبول ترکیه برگزار می شود.

نمایشگاه اوراسیا پلاست از جمله نمایشگاه های خارجی محسوب می شود که سالانه مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از فعالان صنایع پلاستیک قرار می گیرد و یکی از مطرح ترین نمایشگاه ها در سطح اوراسیا محسوب می شود.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می شود و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و... ارائه می شود. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه این نمایشگاه از اهمیت بالایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان به بازار جهانی دارد، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی و برپایی پاویون ملی ایران در این نمایشگاه حمایت می کنند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search