آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

فناوری‌های فوتونیک به مدارس برتر راه می‌یابند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف استعدایابی و تربیت نیروی خلاق، درصدد برآمده است از برگزاری کارگاه های آموزشی فناوری های فوتونیک در مدارس برتر حمایت کند.

ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری طی فراخوانی اعلام کرده است که از فعالان حوزه فوتونیک و لیزر دعوت می کند برای برگزاری کارگاه های آموزشی فوتونیک در مدارس برتر کشور نسبت به تنظیم و ارسال پیشنهاد‌های همکاری خود به این ستاد اقدام کنند.


در این فراخوان آمده است که از شخصیت‌های حقوقی مانند شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و غیره دعوت می‌شود، پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا تاریخ اول مهرماه سال جاری به ستاد ارسال کنند. تمامی متقاضیان علاقه‌مند و توانمند، می‌توانند ابتدا در سامانه اطلاعات فعالان ثبت نام و سپس پیشنهادهای خود را با تکمیل فرم کاربرگ نهایی پیشنهاد طرح، ارسال کنند.


هدف از اجرای این طرح، ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان مدارس برتر و ارتقای میزان آگاهی آنها نسبت به مبانی فیزیک نور و اپتیک، مفاهیم مقدماتی فناوری فوتونیک و کاربردهای آن در زندگی روزمره است.


در این طرح کارگاه‌های آموزشی به صورت یک الی دو روزه و در قالب کارگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد
و موضوعاتی از قبیل آموزش خصوصیات نور، پلاریزاسیون، پراکندگی، تداخل و غیره، خواص لیزر، آشنایی با ادوات نوری، آشنایی با سیستم‌های فوتونیکی، آشنایی با مواد فوتونیکی و غیره آموزش داده خواهد شد.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس pam.isti.ir مراجعه کنند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search