آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

هنرهای سنتی ملی با رویدادی استارتاپی جانی دوباره می‌گیرند

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پنجمین رویداد استارتاپی پاتوق با هدف توسعه و حمایت از هنرهای سنتی ملی و صنایع دستی کشور، 28 و 29 شهریورماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

از زمانی که بشر خود را شناخت، برای تامین نیازهای اولیه‌ خود دست به تغییر طبیعت و به عبارتی کار بر روی طبیعت زد. اولین دست‌ساخته‌های بشر ابزارآلاتی بودند که برای شکار و دفاع از خود می‌ساخت. یکجانشینی بشر به واسطه‌ اشتغال به کشاورزی و دامداری، منجر شد تا آدمی به فکر ساخت فرآورده‌های متنوع از نظر کارایی و چشم‌گیر از نظر زیبایی‌شناختی بیفتد.


بنابراین روستاهای کوچک اولیه، نخستین زادگاه صنایع دستی محسوب می‌شوند. با پیشرفت فنون و رشد تمدن‌ها صنایع دستی نیز رشد روزافزونی به خود گرفت. استفاده از فناوری های مدرن راهی نوین برای حمایت از دست ساخته های روستاییان در کشور است و برگزاری رویدادهای استارتاپی می تواند یکی از بهترین و کاربردی ترین راه ها برای توسعه این صنعت اصیل و دیرینه کشور باشد.

پاتوق فعالان هنرهای سنتی و ملی
بر همین مبنا، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اقدامات خود را حمایت از رویدادهای فناورانه و استارتاپی این حوزه قرار داده است. پنجمین رویداد استارتاپی پاتوق در زمینه های میراث فرهنگی، گردشگری و هنرهای سنتی و ملی و صنایع دستی نیز با همین هدف برگزار می شود.


این رویداد فناورانه 28 و 29 شهریورماه سال جاری با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.


علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی WWW.EVAND.COM مراجعه کنند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search