آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

گذرگاهی برای نمایش محصولات دانش‌بنیان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بلوار کشاورز تهران اینبار میزبانی می کند از محصولات دانش‌بنیان. محصولاتی که ایده و ذهنی خلاق پشت آن قرار دارد. برگزاری « نخستین نمایشگاه ملی فناوری های دانش بنیان و مردم» با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی فراهم می کند تا عموم مردم با محصولات و دستاورد شرکت‌های فناور بیشتر آشنا شوند.

به نقل از ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هر روزی که می گذرد فناوری ‌ها بیشتر در زندگی مردم نفوذ می کنند. بنابراین ترویج و اطلاع رسانی درباره فناوری های روز برای عموم مردم اهمیتی ویژه دارد. در این راستا «پویش ملی فناوری های دانش بنیان و مردم» آغازگر حرکت هایی برای فرهنگسازی در این حوزه شده است.

در نخستین گام نیز « نخستین نمایشگاه ملی فناوری های دانش بنیان و مردم» را با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می کند تا علاوه بر ترویج در حوزه علم و فناوری شاهد بازارسازی برای محصولات دانش بنیان باشیم. در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان محصولات و دستاوردهای خود را نمایش می دهند.

محمود نیکو دبیر « نخستین نمایشگاه ملی فناوری های دانش بنیان و مردم» درباره برگزاری آن بیان کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور برگزار می شودو مدل برگزاری آن هم به صورت B2C است یعنی ارتباط و تعامل تولیدکننده اصلی و مصرف کنندگان اصلی به صورت مستقیم ایجاد می شود. پس این اقدام علاوه بر آشنایی و معرفی محصولات دانش بنیان زمینه را برای رونق بازار آنها فراهم می کند.

دبیر کل «پویش ملی فناوری های دانش بنیان و مردم» همچنین درباره محل برپایی این نمایشگاه ابراز کرد: فضای گذرگاه بلوار کشاورز تهران به عنوان مکان برپایی نمایشگاه انتخاب شد زیرا یکی از مکان هایی است که بیشترین تردد را دارد. همچنین مراکز دولتی و عمومی زیادی در اطراف آن قرار دارند. البته فرصتی هم برای شرکت های فناور فعال در حوزه تجهیزات پزشکی فراهم شده زیرا از بیمارستان ها و مراکزی که اطراف بلوار هستند برای بازدید دعوت شده است.

 

نیکو در ادامه گفت: شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها از تمام حوزه های علمی و فناوری می توانند در نمایشگاه حاضر شوند و سطح فناوری نیز آزاد است. نمایشگاه 25 تا 28 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود و شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و واحدهای فناور تا 20 شهریور ماه سال برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه مهلت دارند.

 

به گفته وی، کارگاه های آموزشی در حوزه فناوری برای عموم مردم همزمان با نمایشگاه برگزار می شود تا با حضور اساتید برجسته اطلاعات و آگاهی مردم از فناوری های پرکاربرد افزایش یابد. در پایان نیز به تعدادی طرح و محصول برگزیده از نگته مردم و انتخاب دبیرخانه جوایزی اهدا می شود.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search