آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

کریدور تجاری‌سازی ایده‌های زیستی برگزار می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ایده بازار و کریدور تجاری سازی ایده های زیست فناوری با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ششم تا یازدهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

نخستین کریدور تجاری سازی ایده های زیستی با هدف ترویج تفکر کارآفرینی و توانمندسازی زیست فناوران کشور در حاشیه سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و توسط شاخه دانشجویی انجمن بیوتکنولوژی ایران برگزار می شود.

این رویداد کارآفرینی با محورهای کیت های تشخیصی، داروهای بیولوژیک، پزشکی بازساختی، بیوتکنولوژی محیط زیست، بیوتکنولوژی غذا و پروبیوتیک، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات، سوخت زیستی و بیوتکنولوژی کشاورزی و تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می شود.

با توجه به اینکه زیست فناوری نقش موثری در نگهداری از منابع غذایی، حذف آلودگیهای زیست محیطی، افزایش و بهبود تولیدات كشاورزی، كاهش وابستگی به مواد شیمیایی كشاورزی، ارایه بهترین روند تولید مواد غذایی، كاهش هزینه‌ها، تولید مواد غذایی سالم، بهداشتی، كافی و ارزان و با كیفیت تغذیه‌ای بالا ایفا می کند باید توسعه این علم کاربردی را در کشور با کمک روش های نوین جدی بگیریم. یکی از این روش ها، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی است، نشست هایی که می تواند فعالان این حوزه و علاقه مندان به آن را گرد هم جمع کند تا درباره مشکلات، کمبودها و راه های توسعه این حوزه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search