آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه سلامت برگزار می‌شود

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با هدف مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین نیازهای سلامت کشور و توسعه شبکه فعالان کسب‌وکارهای پیشگام این حوزه، نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

 

«نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه سلامت» میزبان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از فعالان کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و سیاست‌گذاران حوزه سلامت خواهد بود.

 

این رویداد که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده است، مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت در تأمین نیازهای کشور در این عرصه و همچنین، توسعه و تقویت شبکه فعالان کسب‌وکارهای بزرگ و پیشگام این حوزه را هدف گرفته است.

 

این مجمع قصد دارد بستری را برای تعامل مستقیم میان شرکت‌های دانش‌بنیان و سیاست‌گذاران حوزه سلامت فراهم آورد و از این طریق، حل چالش‌ها و ایجاد فرصت‌های توسعه نوآوری و توانمندی‌‌های فناورانه حوزه سلامت را امکان‌پذیر سازد.

 

در بخش نخست این برنامه، «پنل سیاستی» در نظر گرفته شده است و در قالب این پنل، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و مهدی الیاسی معاون سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری به عنوان دبیر این مجمع به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

درپنل دوم، با حضور مدیران عالی سه نهاد تأثیرگذار معاونت علمی و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صندوق نوآوری و شکوفایی رویکردهای دستگاه‌های اجرایی در خصوص توسعه راهکارها و ارتقای کسب‌وکارهای حوزه سلامت تشریح و به دغدغه‌ها و پرسش‌های شرکت‌های پیشگام پاسخ داده خواهد شد.

 

علاوه بر پنل‌های سیاستی و اجرایی، نهادهای زیست‌بوم نوآوری همچون شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های خطرپذیر و ... در قالب میز خدمت و با هدف جلب مشارکت فعالان این حوزه به ارایه دستاوردها و برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

 

گفتنی است «نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان حوزه سلامت» به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 19 مردادماه در محل سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search