آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

نانوفناوری به پاک‌کننده‌های صنعتی راه یافت

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یکی از شرکت‌های فناور داخلی با تکیه به دانش فنی ،نانو پاک‌کننده‌هایی را با کیفیت و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و تجاری سازی کرده است.

گستره فناوری‌های نو تا روزمره‌ترین ابزارها و الزامات زندگی وارد شده است. شوینده‌هایی که با کارآیی بهتر، کم‌ترین آسیب را به پوست برسانند در شمار فرآورده‌هایی قرار دارند که به تازگی و با ورود فناوری‌های نو، کارآیی‌ فراتر از تعاریف مرسوم ارائه می‌دهد.

یک شرکت فناور با تحقیق و پژوهش در حوزه تولید شوینده‌ها و مواد بهداشتی، توانسته است محصولاتی رقابتی و کارآمد با ویژگی‌های قدرت‌گرفته از نانوفناوری را تولید و روانه بازار تجاری کند.

به گفته مهدی رشیدی مدیرعامل شرکت راکسی، جمعی از متخصصان داخلی پاک کننده‌های بدون نیاز به آب را بر پایه فرمولاسیون گیاهی و با فناوری داخلی تولید کرده‌اند که در حوزه‌های گوناگون از مصارف صنعتی تا خانگی کاربرد دارد.

این فعال فناور، گیاه‌پایه بودن و سازگاری با محیط زیست را از ویژگی‌های این شوینده‌ها عنوان کرد و گفت: این فرآورده‌ها در شکل‌های مختلف و بر پایه گیاهی تولید شده و در اختیار مصارف صنعتی قرار گرفته است.

مدیرعامل راکسی، استفاده در شست‌وشوی تجهیزات و دستگاه‌های حساس به آب را یکی از ویژگی‌های این محصولات دانست و گفت: این پاک‌کننده به آب نیاز ندارد و برای پاک کردن وسایل برقی، الکترونیک و ماشین آلاتی که نباید با آب تمیز شوند یا برخورد داشته باشند استفاده می‌شود.

وی با اشاره به بالاتر بودن قدرت پاک‌کنندگی این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه، افزود: این پاک کننده صنعتی با قیمتی به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های مشابه وارداتی به فروش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت راکسی همچنین استفاده نشدن از حلال های صنعتی و سازگاری با پوست‌های حساس را مهم‌ترین مزیت این شوینده‌ها دانست و گفت: از مزایای استفاده از دست پاکن راکسی می‌توان به قابلیت بالا در از بین بردن انواع سیاهی،رنگ،رزین و چربی از دست و اجسام و همچنین استفاده از نرم‌کننده‌های قوی اشاره کرد.

رشیدی همچنین به قایلیت صادراتی این محصول اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم تا کیفیت این محصول بتواند قابلیت رقابتی در ابعاد بین المللی داشته باشد. برای این کار، سطح دانش و فناوری مجموعه خود را ارتقا داده تا پیوسته محصولی باکیفیت سطح بالا تولید و تجاری‌ سازی کند.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search