آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

اخبار فناوری های نوین

دیگر هیچ وقت پشت درب نمی‌مانید!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
با ثبت یک اختراع بین‌المللی؛

یک محقق ایرانی موفق به ساخت دستگاهی شده که با آن می‌توان با برد بی نهایت و از راه دور هر دربی که قفل کرده‌اید را باز کنید.

یک پژوهشگر جوان در آذربایجان شرقی موفق به ساخت محصولی شده است که با آن می‌توان از راه دور، دربی که قفل کرده اید را باز کنید. این محصول با پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ثبت اختراع بین المللی شد.

 

صلاح الدین زندی پوریان سازنده این محصول اینگونه درباره اختراعش گفت: تمامی درب بازکن های موجود در بازار (صوتی و تصویری) به وسیله سیم کشی به داخل خانه ها وصل می شوند. این محصول با قرار گرفتن در سیستم سیم کشی قابلیت ارتباط صاحب منزل با مراجعه کننده و زمانی که او در خانه نیست، ایجاد می کند.

 

زندی پوریان ادامه داد: هر فردی که ملک، مغازه یا آپارتمانش را قفل کرده است در هر زمان و مكان می تواند با فرد مراجعه كننده ارتباط برقرار کند. از این به بعد تصمیم با او است که در را باز کند یا خیر. همچنین از طریق پیغام نیز مراجعه کننده و صاحب ملک با هم ارتباط برقرار می کنند. نحوه کار این سیستم به گونه ای است که بعد از اتصال آن به درب بازکن و خط تلفن ثابت ملک، ارتباط بین فرد مراجعه کننده و صاحب ملک برقرار می شود. در صورت فعال نبودن «سیستم تلفن کننده درب بازکن» بعد از چهار بار زنگ بدون پاسخ به طور خودکار با صاحب ملک تماس گرفته و امکان برقراری ارتباط را فراهم می سازد. مدت زمان ارتباط صاحب ملک و فرد مراجعه کننده باتوجه به نیاز و خواست خود فرد قابل تنظیم است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر موفق به ایجاد یک شرکت دانش بنیان نیز شدیم و این محصول به صورت نیمه صنعتی تولید می شود.

logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search