آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

دکتر سمیه سجودی

سمیه سجودی (Somayeh Sojoudi) استاد دانشکده علوم و مهندسی برق و کامپیوتر و مکانیک دانشگاه کالیفرنیا، برکلی است. وی مدرک دکترای خود را در سیستم های کنترل و دینامیک از موسسه فناوری کالیفرنیا در سال ۲۰۱۳ دریافت کرد.


ایشان بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ محقق دستیار پژوهشی در دانشکده پزشکی نیویورک بودند. همچنین در چندین زمینه بین رشته ای در نظریه بهینه سازی، نظریه کنترل، یادگیری ماشین، تجزیه و تحلیل داده ها و سیستم های قدرت کار کرده است.


سمیه سجودی ، سردبیر ژورنال Systems & Control Letters و ژورنال IEEE Transactions on Smart Grid است و همچنین عضو هیئت تحریریه کنفرانس انجمن سیستم های کنترل IEEE  است. او دریافت کننده جوایز انجمن بهینه سازی ۲۰۱۵ برای محققان جوان و یکی از دریافت کنندگان جایزه بهترین مقاله در  INFORM ENRE Energyدر سال ۲۰۱۶ بوده است.


او یکی از نویسندگان فینال برای دریافت جایزه مقاله دانشجویی برای ۵۳ امین کنفرانس IEEE در مورد تصمیم گیری و کنترل در سال ۲۰۱۴ بوده است.

تخصص : انرژی, برق, الکترونیک, مخابرات, فناوری اطلاعات, کامپیوتر
دانشگاه : دانشگاه کالیفرنیا
logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search