آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

دکتر علی نیک نژاد

علی نیک نژاد (Ali Niknejad) مدرک دکترای مهندسی برق خود را از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی در سال ۲۰۰۰ دریافت کرد، جایی که او در حال حاضر استاد و مدیر دانشکده مرکز تحقیقات وایرلس (BWRC) است. پروفسور نیک نژاد عضو IEEE، در سال ۲۰۱۲ جایزه ASEE، فردریک اِمون ترمان را برای کتابش در مورد الکترومغناطیس و مدار های مجتمع  RF، را دریافت کرد.

او دریافت کننده مشترک جایزه جک کیبلی در کنفرانس بین المللی مدارهای حالت جامد (ISSCC) در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳  برای مقالات دانشجویی برجسته و دریافت کننده مشترک برای دستور العمل های برجسته فناوری در ۲۰۰۴  ISSCC، برای همکاری در حال توسعه برای مدل سازی دستگاه های با فرکانس تا ۶۵ گیگاهرتز است.

علی نیک نژاد بنیان گذار Hmicro، و مخترع فناوری (TM)REACH است ، که توانایی ارائه راحل های بی سیم قوی به صنعت مراقبت های بهداشتی را دارد.

حوزه اصلی تحقیقات ایشان در زمینه ارتباطات بی سیم و سنسورهای بیومدیکال و تصویر برداری قرار دارد. تحقیقات او بیشتر در زمینه های آنالوگ، آر اف، سیگنال های مختلط، مدارهای میلیمتری، فیزیک دستگاه و مدل سازی جمع و جور و تکنیک های عددی در الکترومغناطیس متمرکز شده است.

تخصص : برق, الکترونیک, مخابرات, فناوری اطلاعات, کامپیوتر
دانشگاه : دانشگاه کالیفرنیا
logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search