آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

دکتر بابک ایازی فر

بابک ایازی فر (Babak Ayazifar) در سال 2005 به دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشگاه برکلی پیوست، جایی که اکنون استاد آموزش و تدریس است. او کارشناسی خود را در رشته برق از مؤسسه فناوری کالیفرنیا یا دانشگاه Caltech و کارشناسی ارشد خود را از دانشکده EECS از دانشگاه MIT دریافت کرد.


در دانشگاه MIT، ایازی فر جایزه Harold L.Hazen را به عنوان بهترین تدریس در سال 1995 دریافت کرد. ایشان جایزه معتبر مدال گودوین دانشگاه MIT که معتبرین ترین جایزه در این دانشگاه می باشد برای دوره تحصیلات تکمیلی در سال 1999 دریافت کرد.


در بهار سال 2002 او به عنوان مدرس ارشد در دانشکده مهندسی MIT منصوب شد، آموزش دوره کارشناسی ارشد در یردازش سیگنال دیجیتال. قبل از ورود او به برکلی، بابک به عنوان متخصص فنی در گروه مالکیت و تکنولوژی فکری (Ropes & Gray) ، LLP در بوستون مشغول به کار بود.


در سال 2008 ، بابک جایزه تدریس فوق لیسانس مهندسی برق بریکلی را دریافت کرد. او مدرک تحصیلی ابتدایی حرفه ای Mac Van Valkenburg را در سال 2012 از انجمن آموزش IEEE به دست آورد. از ژانویه 2013 تا جولای 2014 ، بابک یک سال تحصیلی را به عنوان استاد ارشد مهمان در دانشکده EESC، دانشگاه MIT گذراند.

تخصص : برق, الکترونیک, مخابرات, فناوری اطلاعات, کامپیوتر
دانشگاه : دانشگاه کالیفرنیا
logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search