آژمان مهاجر ویزای کانادا شینگن تضمینی فوری مالتی توریستی تحصیلی کاری اقامت دائم دانشجویی

پرفسور علی خادم حسینی

علی خادم‌حسینی (Ali Khademhosseini) استاد ایرانی دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس آمریکا می باشد. زمینه تحقیقاتی خادم حسینی در زمینه های مهندسی پزشکی، بیومتریال، بیوشیمی و مهندسی بافت می باشد. او در گذشته استاد دانشگاه هاروارد و دانشگاه ام آی تی آمریکا بود.

 

خادم حسینی تحصیلات عالی‌ را از سال ۱۹۹۵ از دانشگاه تورنتو در رشته شیمی و شیمی کاربردی شروع کرد و سال ۲۰۰۱ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و پس از آن در انستیتوی تکنولوژی ماساچوست (MIT) در مقطع دکتری شروع به تحصیل کرد و در سال ۲۰۰۵ فارغ‌التحصیل شد. وی در سال ۲۰۰۶ در دانشگاه‌های هاروارد و MIT مشغلول به کار شد.

 

پرفسور خادم حسینی یکی از محققان ایرانی مؤسسه MIT بود که با همکارانش موفق به ابداع شیوه‌ای نوین در ساخت اندام‌های مصنوعی شدند که از این روش برای ساخت کبد مصنوعی و بافت قلب تعدادی موش و خوک استفاده کردند.

تخصص : پزشکی, بیولوژی و بیوشیمی, مهندسی پزشکی, بیوتکنولوژی, زیست شناسی
دانشگاه : دانشگاه کالیفرنیا
logonokhbegan6.png
logo-samandehi

پیام مدیر

سامانه بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان برای شما کاربران عزیز ایجاد شده است. امیدواریم مطالب سایت مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به سامانه نوآوران و نخبگان نسبت به ثبت طرح و ایده های خود اقدام فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با شماره تلفن09302740763 در ارتباط باشید. ما صمیمانه در کنار شما خواهیم بود

 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سایت مطلع شوید

© Copyright 2024 بانک اطلاعات نوآوران و نخبگان. All Rights Reserved.

Search